Spôsob dodania | Notebooky repasované zo zárukou | inComputer.cz - zľavy až 79%

Spôsob dodania

Česká republika

Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti na dodaciu adresu zadanú pri vyplnení objednávky.
K preprave využívame služieb dodávkové služby PPL. Expresná prepravcu PPL CZ, s.r.o.
Predpokladaný čas doručenia zásielky Vám bude oznámený na vyžiadanie pracovníkom expedície.
V prípade objednania tovaru na dobierku je prepravný poplatok 1x 129 Kč s DPH za každý balík.

Slovensko

Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti na dodaciu adresu zadanú pri vyplnení objednávky.
K preprave využívame služieb dodávkové služby PPL. Expresná prepravcu PPL CZ, s.r.o.
Predpokladaný čas doručenia zásielky Vám bude oznámený na vyžiadanie pracovníkom expedície.
V prípade objednania tovaru je prepravný poplatok 1x 169 Kč (6,75 EURO) s DPH za každý balík.
Forma úhrady je prevodom dopredu.
Objednávky budeme expedovať až po telefonickej komunikácii.

Medzinárodná doprava ostatné krajiny

Pri zasielaní do zahraničia sú ceny individuálne podľa cenníka dopravcu.
Informácie, o presnej cene konkrétnej zásielky, možno získať u pracovníka expedície našej spoločnosti (orientačný tabuľka).

Cenník prepravného:
Hmotnosť balíka do: Cena v Kč
10 Kg 400, - (bez DPH) 476, - (vr. DPH)
15 Kg 460, - (bez DPH) 547, - (vr. DPH)
50 Kg 1080, - (bez DPH) 1285, - (vr. DPH)

Cenník dobierky:
Na dobierku do zahraničia / ostatné krajiny) neposielame, vždy iba platba vopred prevodom na Český Kč alebo euro účet.

Poškodenie zásielky v priebehu prepravy
Príjemca by mal pri preberaní zásielky od prepravcu vykonať kontrolu, či je obal neporušený a zásielka nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Keď sú pri tejto preberaní zistené zjavné chyby na balíku popr. na tovar samotnom, zodpovedá príjemca za to, aby tieto skutočnosti boli oznámené písomne vodičovi do protokolu o prevzatí v okamihu doručenia PPL. V prípade, že túto skutočnosť zistíte do troch pracovných dní od doručenia zásielky, môžete sa obrátiť priamo na prepravcu cez ich reklamačný formulár z dôvodu urýchlenia celého procesu reklamačného konania. Po troch pracovných dňoch od doručenia zaniká možnosť uplatniť vady vzniknuté v priebehu prepravy u dopravcu podľa ich platných obchodných podmienok.

Telefón 225 331 500 info@ppl.cz. Prevádzková doba zákazníckeho servisu je v pracovné dni od 8 do 18 hodín, v sobotu od 8 do 16 hodín.